Vallevikens sjökrog

20120722-092101.jpg

Fisk och skaldjurspanna med aioli, en total njutning!!! Gårdagen avrundades med en mysig middag tillsammans m mannen och ALLA hans syskon. Underbar mat serverades i en härlig miljö nere vid hamnen, välvärt ett besök!!
Nu har det blivit söndagmorgon och solen strålar, stor fråga just nu blir det havet eller golfbanan? Hm.. Det blir i alla fall en underbar dag, det har jag liksom redan bestämt 🙂
Ha en bästa underbar dag

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vallevikens sjökrog

  1. camilla skriver:

    Heej Milla! Precis så jag kände, lite nytt och fräscht! Men skönt med lite uppehåll och sommar! 🙂 Vi vilar och har det bra! Du med hoppas jag!

    Kramar Camilla

  2. Mums säger jag bara, skaldjur och fisk är en stor favorit för mig, och som du beskriver det så låter det ljuvligt om den intogs i gott sällskap och fin miljö dessutom!!! Hoppas din söndag blev riktigt underbar! KRAM ❤

  3. Christina skriver:

    Mums! Det är sånt jag skulle behöva nu…….men här finns mest bara pizzerior och vanliga mathak. Dock har vi en och annan helt fantastisk miljö att dinera i….fast ingen nära riktig havsdito!
    Kram och tack för alla varma kramar!

  4. Fröken M skriver:

    men guud va gott det där såg ut !! Jag skulle vilja ha ett riktigt bra recept på fisk och skaldjursgryta för det är ju sååå himla gott !!

Lämna en kommentar